Alla inlägg den 1 juli 2013

Av sandra - 1 juli 2013 19:01

tjabba

jag ligger i mammas & pappas säng menn jag är skälv men men jag har handla på stor ica jag ser på scooby doo! det är spenande jaja!

 

på yutobe:

kan ni se!

  • mobing
  • filmer                   jag längtar till skolan jag kommer bli snyggare enom alla färutom etjej                                 
  • video                          som börar på A & min syra!!! jag ska duscha snart imorn ska jag på                                                                                                                 
  • smink videor m.m                                          trav igen hej då vi syns puss.  :)                                                                                                                                    

                                                                 

Av sandra - 1 juli 2013 10:09

tjabba det var roligt igår jag hållde på iträgården jippi det var kul!! jaja men vi var med en kompis det var ROLIGT okså!! men idag ska vi vara med hon igen men nu är jag på mobilen & instalerar matsor med saker (spel!) jaja men jag är lite tröt men jag vaknade kl: hallv 9 jaja

hej då vi syns baj baj puss

Presentation


hej jag heter Sandra. jag ska blogga om mitt liv. vi syns på min bloggen www.misssandris.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

sandra

tjabba hej då baj baj!  puss

sandra

hej hej hej   puss på er!!! jag vill att ni ska titta på min blogg mycket!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards