Alla inlägg under augusti 2013

Av sandra - 12 augusti 2013 16:03

tjabba jag har inte hunnit vara på bloggen för att jag har förmyckt att göra på dagen men nu ska ni veta jag sk försöka vara inne på bloggen  nu tittar jag på tv & nyss har jag varit med en kompis det var hämskt i går men jag kan inte seja det förlåt men jag ska göra en ska i mitt rum så vi syns baj bja hej då puss!

Av sandra - 7 augusti 2013 10:46

tjabba idaag ska jag på stan med min kompis   men nu ser jag på mästerdetektivenbasil mus sen vet jag inte vad jag ska göra!!!! men men inatt har det rängnat!!!! i går kväll såg jag på en film & då skrev en kille dumma saker till hon på dattan!!! sen hälde hom på att ta piller men hon han inte för att hennes mamma kom de ska ni vetta så mobba ingen för den som är en mobbare är rädd för nått så lägg av med det!!!!!! 

 

jag har gjort nytt på några saker der är:

 

instagram: sandralindqvist12

 

kik: sandra

 

wattsapp: sandra

 

så nu vet ni vad ni ska söka på!!!!! hej då vi syns puss

 

 

Av sandra - 3 augusti 2013 10:31

tjabba jag hoppas ni har skrivit nån fråga till mig!!!!! så ni bara vett så skynda & pråga på!!!!! men idag vett jag inte vad jag ska gör jag var på garvsyra det var kul !!!! ni kan se på instagram!!!! men nu har jag inte twitter!!! jaja vi syns puss hej då!

Presentation


hej jag heter Sandra. jag ska blogga om mitt liv. vi syns på min bloggen www.misssandris.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

sandra

tjabba hej då baj baj!  puss

sandra

hej hej hej   puss på er!!! jag vill att ni ska titta på min blogg mycket!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards