Alla inlägg under februari 2013

Av sandra - 10 februari 2013 10:05

hej min blogg

jag har blivit stulen min mobil e stulen men jag hade den på skolan. Efter skolan skulle jag ta min modil men då var den inte där. Men jag längtar efter min mobil. Jag ska till polisen & beräta att jag har blivit bestulen. Men jag ska beräte för hella klassen!

hej då min blogg!

Av sandra - 10 februari 2013 09:55

hej min blogg!

hejsan jag har varit med Adina! det var kull vet mi jag & Adina & jennifer & Adinas syskon & en vän till små syskona vi var på nallesbjönens leklan det var kul men det var livat & William var där vi lekte tagen jippi jippi  men nu e jag hemma!!!!!!! men nu tittar jag på tv!

hej då min blogg

Av sandra - 8 februari 2013 06:13

hej min blogg!

Godmorgon jag har nyss vaknat jag längtar så mycket! Emmeli ska få skel jaaaaa!!!! jag lngtar! jag e spend jippi jippi!!!!!! aaaaaa! nu e kl:7.30 vi ska på skolan kl:8.00! det e fredag!!!! jag ska fika nu. Nu har jag fikat! jag tittar på tv det e RAAA! nu e det reklam!


efter skolan:

jag & Jennifer & Adina. Adina ska såva över hos oss! jaaaa jippi jippi

jag ska bereta vad vi ska göra: först jällpa Adina att paka sen far till monito det e en hund! sen dollar med monito sen häm!!!!

hej då min blogg!!

Av sandra - 7 februari 2013 20:36

hej min blogg!

min syra jennifer ska göra en sak det e : att jennifer ska he av mig täket imotn! jag tror att det kommer att gå! nu har jag fikat! det var goot! imorn ska jag seja till min fröken hanna som ska seja till Emeli!!! jag längtar jag e spend! Adina ska såva över hos oss jaaaaaaa!!!!!!

hej då min blogg! vi ses jag ska dusa nu hej då!!!

Av sandra - 7 februari 2013 20:04

hej min blogg!

jag ska seja en sak det e att : min syster jennifer! mobli var hos Adina på köksbordet! men efter skolan var Adina & Emmeli med varan! men då såg Emeli min systers mobil där & vet ni Emeli hede lakt in sitt nummer på min syras mobli men min syra ville inte det men hon var inte där min syrra! men nu e vi komit hämma. Men vi var med Adina & då fick vi veta det. Det var inte snällt det som Emeli jorde!!!!!! & Emeli vill ha penngar för att jennifer har ringt till Emeli men jennifer har inte jot det. Det e dummt som Emeli ville!!

hej då min blogg vi ses!!!!

Presentation


hej jag heter Sandra. jag ska blogga om mitt liv. vi syns på min bloggen www.misssandris.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

sandra

tjabba hej då baj baj!  puss

sandra

hej hej hej   puss på er!!! jag vill att ni ska titta på min blogg mycket!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards