Alla inlägg under juli 2013

Av sandra - 28 juli 2013 20:49

                                                    frågestund!!!!!

 

HEJ ni kommer få 3 veckor att fråga mig saker om vad som hälst men inte nåt äklit!!!! jag hoppas ni kommer fråga mig saker mycket men jag kommer att vara på bloggen vi syns!!!! 

Av sandra - 18 juli 2013 10:41

tjabba jag kommer vara på motorveckan jippi!!!!! men jag hoppas man ser nån som jag känner iallafal en!!!!! men men jag ska göra nått bra idag!!!! jag vett inte när vi ska ditt jag tror på onsdag-lördag!!! elr på fredan men jag vet ej vi får se men men jag hör på music jaja "hej då vi syns puss"


Av sandra - 16 juli 2013 22:59

tjabba jag ärledsen för att jag har inte varit inne :) jag ska ficka nu................... jag har ätit nu men jag fick nyss ont i lil fingret ajjjjjjjjjjjj!!!!! jag stöte ivägen men innan sa jag god natt men jag skulle upp & spela på dattan men men jaaja kl är snat halv 12 om 10 min. vi syns jag ska sova nu hej då puss vi syns!!!!

Av sandra - 13 juli 2013 10:29

tjabba 

 

min kille ska vara:

snygg

bra på att pussas

snygga kläder

blånt eller mörkt hår

han ska vara spesiella

vara kul

en bra kille

ha ett jobb

vara ROLIG

att han ska älskar mig mycket

 

nu vet ni om min kille ska vara!!! jag ska se bolt snart!!!
"vi syns baj baj puss hej då"

Av sandra - 13 juli 2013 09:59

tjabba 

ni kommer veta 20 saker om mig nu


1 .jag ärsingel

2. jag är snäll

3. många vänner

4. älskar musik

5. tittar på tv

6 .jag älskar hästar

7. snygga kläder

8. nya saker i mitt rum

9. hatar mobning

10. älskar skolan

11. jag har snygga kläder!

12. gillar att backa

13. hattar bråk!!

14. älaskar att shoppa

15. älskar snygga killar

16. hattar döden

17. jag är snygg!

18. jag har flyggit till stockholm!

19. älskar mitt liv!

20. hattar vappen


så nu vet ni litte om mig men venta litte till jag ska göra en till inläg

så vi syns hej då puss!



Av sandra - 7 juli 2013 17:24

tjabba

jag & min syrra ska sovs ilekstugan jippi!!  vi har en stor lekstuga vi ska snart läsa. vi häntede nyss! Jag ska läsa skönhet till låns del 1 & 2! jaja pappa klipper gräsmattan det är nära lekstugan det låter hökt!!! jaja men det kommer bli ROLIGT!!!! vi ska sova där hella veckan!! jippi men vi ska lässa nu så "hej då baj baj!! vi syns"

Av sandra - 2 juli 2013 12:51

tjabba


jag är lite ledsen jag fick en kille igår men idag smsar han inte!!! jaja jag ska rita en täkning

men min syrs har ont i huvudet nyss såg vi tintin jaja men jag väntar på sms av en tjej! hon svarar inte!!!!!! kan du svara men vet ni jag sak till östersund med hela familjen vi ska till mormor & morfar då kommer jag ta hål i öronen! jippi!!! jaja jag ska beräta varge dag vad vi ska göra vi ska ditt: v31 juli.

"hej då vi syns puss"

Av sandra - 1 juli 2013 19:01

tjabba

jag ligger i mammas & pappas säng menn jag är skälv men men jag har handla på stor ica jag ser på scooby doo! det är spenande jaja!

 

på yutobe:

kan ni se!

  • mobing
  • filmer                   jag längtar till skolan jag kommer bli snyggare enom alla färutom etjej                                 
  • video                          som börar på A & min syra!!! jag ska duscha snart imorn ska jag på                                                                                                                 
  • smink videor m.m                                          trav igen hej då vi syns puss.  :)                                                                                                                                    

                                                                 

Presentation


hej jag heter Sandra. jag ska blogga om mitt liv. vi syns på min bloggen www.misssandris.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

sandra

tjabba hej då baj baj!  puss

sandra

hej hej hej   puss på er!!! jag vill att ni ska titta på min blogg mycket!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards