Alla inlägg under januari 2013

Av sandra - 22 januari 2013 16:08

hej min blogg!

 jag ska vara med en vän som heter nina vi går på sama skola.

men nu e jag hema & titta på tv. på tv var det en kile som hade sen sjösena på kinden.

& jag sitter i soffan! 6 nu har dom fasnat men lim haha!!!!!! men nu e det reklam!!! buuu!

nu e det inte reklam! jaaa min pappa ska titta min farmor!!! men nu ska jag äta maka jaaa!

nu har jag ätit upp makan!!! jag ska läsa snart igen! ALLA ÄLSKAR SIGGE  den  e bra!!!!!!

nys har jag läsit:AllA ÄLSKAR SIGGE jag har komit till sidan:42 jag har nys böjat!!!! ;)

på skolan: har jag haft idag vi BILD. men nu äter jag 4 godisar jag e lite busig eller?

på skolan: på BILDEN skulle vi rita av min hand sen göra en tatuering på handen!!

hej då min blogg & mina vänner! jag älskar er hihi haha!

singa long på erhej då min blogg! & vänner! vi ses

Av sandra - 21 januari 2013 17:09

hej min blogg

jag har varit på skolan! jag sitter i soffan & tittar på tv det var roligt på tv!!!! nu e det reklam!!!!!!    

det e tråkit!!!! men nu e det inte reklam!!! nu ska min syra duka på bordet!!!! hahaha!!! min mamma har kommit hem från jobbet!!! jag ska göra läxan sen jag har jort ila mig påtumen!!!! en tjej vart lätaen  

Adina smsade mig! nyss!!!! jag ska äta snart!!  

hej då min blogg!!!!             

hej då min blogg!!!! syns!!!  ;)

 jag älska mitt liv & allt det

andra!!!! nu e det reklam igen!!  :( nu e det hottel 13 yess!!!!!!! jaaaaa!

min nu e det reklam men nu börar ett!

hej då min blogg!!!!!!! ;)  :) hej svajs i lingon skogen!!!

hej då vi ses!!!!!!

nu böjade jag lurade hahahahahaha!!!

hej då min blogg jag ska äta hej då!!!!!!!

Av sandra - 20 januari 2013 18:13

g ska till Adina snart!  jag längtar jag sitter uppe i mit RUM mit rum e storst jag längtar!!! hej då min blogg!!!!!!!

Av sandra - 20 januari 2013 09:41

hej bloggen

  • idag ska jag till slalom bakan! i en timme jaaa jag lägtar dit min vän Adina & min syra Jennifer ska dit! jaaaa hihi jag ska äta snart frukost! visst e det gott? jag tycker det!
    hej då bloggen
Av sandra - 19 januari 2013 16:59

                           hej min blogg

snart ska jag äta men sen ska jag vara med Adina hon smsa nu! jag har skrivit: hihi Mm

  • Jag tittar på tv vi ska äta potatis & kötbular! namn namn! vad gott! nu e kl:15 över 17 på tv e det: dans jag har varit med en vän vi var på frasses gott! jag ska äta men vi har jort kladkaka gott! jag älskar det så
    hej då!
Av sandra - 18 januari 2013 16:54

hej bloggen

snart ska & min familj till frasses! men nu ligger jag i mammas & pappas säng & titta på tv! det e reklam! & jag ätter godis nam nam nam det e gott hihi reklamen e tråkit jag har haft ont i huvet sen blode jag näs blodd det e en reklam idag har vi varit på skolan idag jag var på norräng sen utverderin sen lunct sen rast sen regler sen rast sen fredagsmys det var tjuv & polis sen hej då för skolan

hej då bloggen!

Av sandra - 17 januari 2013 16:40

hej bloggen jag ska vara ned Adina! jag tittar på tv nu! vi ska leka sammer! men henes små syskon ska vara med på tv e det så dår en kille som sårar vänner & han har en tviling & dom fyller år men nu e det reklam! buuuuu

hej då bloggen jag älskar er hej då!!!!!

Av sandra - 16 januari 2013 20:51

hej bloggen idag har jag varit på skolan & min syra och en kompis hon heter eria vi skulle puta ner min syra från ett berg! sen när min syra skulle komma upp på berget hon såg utsom en gammalguma hahahahah hon var rolig &hon heter jennifer! såv got!

Presentation


hej jag heter Sandra. jag ska blogga om mitt liv. vi syns på min bloggen www.misssandris.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

sandra

tjabba hej då baj baj!  puss

sandra

hej hej hej   puss på er!!! jag vill att ni ska titta på min blogg mycket!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards