Alla inlägg under mars 2013

Av sandra - 13 mars 2013 06:54

hej min blogg!


idag ska jag vara på skolan det kommer bli kul! jag längtar!


men vet ni?


på msp där finns det dom som är inne på dan! det e påriktit för jag var inne då!

hej då min blogg!!!

Av sandra - 12 mars 2013 08:30

hej bloggen!


vill ni veta en sak?


jo det e en kompis till min mamma såm har död han älskar att sima & han heter tomy men han jode så mamma fick jobb på puls!


han finns i?


han finns i himelen & i <3 & på graven den 21/3 - 13


jag ska ta kort på hans grav & skriva prisis vad det står!


men han finns i hela värden men han e dör!



vart han dog?


jooo han dogpå bad huset men han sat på kanten i melan polen på bad huset & dör fanns en groda men inte en picktig. dom har byckt den!


hur dög han:


joooo han sat i en trap & sen fick han hiärt stop sen drönknar han det var syn att han dog!


en sak:


var försictig när ni e på bad huset jag tänker vara det!


hej då min blogg!             hopas att ni tänker på han för jag gör det varge dag.                        önskar att han inte dog jag vill att han ska leva!!

Av sandra - 12 mars 2013 08:24

hej bloggen!

jag har ont i huvet igår gick jag häm & nu är jag häna & tar det lungt!

men imorn ska jag å till skolan det kommer bli kul men jag önskar att jag var på skolan. men nu tittar jag på tv & e på datan vi ses i morn & hopas att ni tittar på min blogg det skulle vara kul. hej min blogg!

Av sandra - 10 mars 2013 10:40

hej bloggen!

jag vill vara med dom men jag tror att dom vill inte vara med jag. jag vart ledsen men en kväll var vi 7 st. vi alla köde saning eller konka en gång fick jag sita i en killes knä! det var roligt!

                                           

                                           hej då min blogg!!!


Av sandra - 4 mars 2013 16:44

hej min blogg!

idag har jag varit med Adina idag men vi ska vara meed Adina hela veckan det kommer bli kul vi kommer vara med Adina imorn!men jag kommer inte vara inne så mycket!

!hej då min blogg!

Presentation


hej jag heter Sandra. jag ska blogga om mitt liv. vi syns på min bloggen www.misssandris.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

sandra

tjabba hej då baj baj!  puss

sandra

hej hej hej   puss på er!!! jag vill att ni ska titta på min blogg mycket!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards