Alla inlägg den 3 juni 2013

Av sandra - 3 juni 2013 17:37

tjabba 

jo jag höde ett krsh det var min syra haha men men vi ska snart packa till klassresan jag ska ha en resveska jippi ni ska få vetta vad vi ska ta men oss nu


  • badkläder
  • handuk
  • hänglås  (till skåpet på paradisbadet)
  • necessär
  • pyjamas/nattskjort
  • underkläder
  • rena kläder
  • påse för smötskläder
  • mörka kläder till lasermax
  • skor
  • kudde eget trygghetsaker  (alltså privata saker som men käen sig trygg)
  • mobil/tillbehör (kolla saå man har mycket pängar)
  • pengar max 300 kr
  • fika/godis/dricka m.m

men jag tenker inte ha kudde med för det är en hämlis!!!!!!!! 

hej då vi syns puss!!!!!!!!

Av sandra - 3 juni 2013 17:37

tjabba 

jo jag höde ett krsh det var min syra haha men men vi ska snart packa till klassresan jag ska ha en resveska jippi ni ska få vetta vad vi ska ta men oss nu


  • badkläder
  • handuk
  • hänglås  (till skåpet på paradisbadet)
  • necessär
  • pyjamas/nattskjort
  • underkläder
  • rena kläder
  • påse för smötskläder
  • mörka kläder till lasermax
  • skor
  • kudde eget trygghetsaker  (alltså privata saker som men käen sig trygg)
  • mobil/tillbehör (kolla saå man har mycket pängar)
  • pengar max 300 kr
  • fika/godis/dricka m.m

men jag tenker inte ha kudde med för det är en hämlis!!!!!!!! 

hej då vi syns puss!!!!!!!!

Av sandra - 3 juni 2013 07:37

tjabba jo förra somarn var vi i stockholm jippi vi wskulle träfa våran kusiner jippi men jag vett att det fins skurkar som tar pänngar med m.m jaja men vi vart inte stulen det var tur!!!!!! jaja vi var bara där i en vecka kusinerna var småa dom är 2st en kille en tjej jaja men vi kom ditt & då hämtade doms pappa oss men min pappa & en annan som jag vill inte prata om! dom är bröder! jaja sen nästa dag då for vi på stan men dom småa var på dagis vi fickade sen nästa dag mins jag inte vad vi gjode men men vi for ialla fall till gröna lund jippi jippi! jaja hej då vi synes puss.

Av sandra - 3 juni 2013 07:10

tjabba 

jo vet ni varför jag är nästan alldrig inne på min blogg jo min syrs hon tänker inte på mig för att hon har det bästa datan som jag vill ha!!!!!!!!  jaja

vi prattar om nått annat!

snart är det klassresa!!!! jippi jippi! snart ska jag till skolan det är måndag & då ska vi ha slöjd på trä håller jag på med fiskar om jag har täljt och målat & nu är dom klar tror jag!

på sy håller jag på med en kude det är mjöl batik på den man beöver bara mjöl & vatten men jag tror att om man äter det så blir man sjuk men jag sa tror jag! oki doki men min bästa fröken ska sluta men det är inte den som slutade tidigare! men men!

hej då vi ses! puss puss!

Presentation


hej jag heter Sandra. jag ska blogga om mitt liv. vi syns på min bloggen www.misssandris.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

sandra

tjabba hej då baj baj!  puss

sandra

hej hej hej   puss på er!!! jag vill att ni ska titta på min blogg mycket!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards