Alla inlägg den 31 maj 2013

Av sandra - 31 maj 2013 14:59

tjabba jo idag gick näastan hella klassen det var bara 5 st som var kvar vi är:30st & vi gick till älven det var ROLIGT!!!!!!! men nu är kompisen matilda här men det kommer bli kul i kväll aaaaaaaa!!!!!!!!!!!! men nu har jag lite ont i maggen & nu ska jag titta i mig gaberåbb men innan ska vi äta lite mmm hej då vi syns puss puss!!!!!!!

Av sandra - 31 maj 2013 07:23

tjabba jo jag längtar tills i kväll!!!!! för då ska jag & en kompis fara på disco på min skola men ni kanse vet det i går?? men men vet ni min syra har ådnat det + några till det är en förening fuif & jag är i elevråd det är roligt & min Xpojkvän är men jag har varit ihop men han många gånger men men 


j0 jag är lite ledsen i går & i dag för det hende varit en bra dag men sen vart det en dålig & jag vart ledsen :( men jag vill inte seja men om ni ser mig lite mere är det darför!

jag kan aldig glöma det!!!!

men jag ska gå på skolan i dag men om jag äter så få jag ont imagen men sen så blir det bra


ikväll ska jag äta mycket godis så jag får socker kik! haha hihi hoho hehe.

hej då nu vet ni lite hej då vi syns & jag ska inte vara men på gympan hej då vi syns!

Presentation


hej jag heter Sandra. jag ska blogga om mitt liv. vi syns på min bloggen www.misssandris.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

sandra

tjabba hej då baj baj!  puss

sandra

hej hej hej   puss på er!!! jag vill att ni ska titta på min blogg mycket!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards