Alla inlägg den 22 april 2013

Av sandra - 22 april 2013 06:45

hejsan det är måndrag idag ska jag seja en sak till min fröken jag äter frökost nu jag måste på toa nu. nu är jag klar på toan. Jag tittar på tv det är: kickin it   rosor är fina dom är röda. Nu ska mina mamma & pappa till jibbet



kl 10.07

 

                   en gammal fröken lämmnade oss i min klass hon var min klyfta i mitt <3 hon heter agneta hom var som min mamma på min skola

 

ni ska titta på youtube skriv älskar mig det är 1 till 6 dellar & jag & johan det är 1 till 6 dellar 

 

älskar mig: det är en tjej som blir mobbad til sist får hon vänner m.m

 

 

jag & johan: det är en kille som är nu i klassen och han fick en glas bitt av en dum kille & johan vart rakad av mobbarna & det var en tjej som filmade 2 tjejer i omklädningrummet & sen fick killarna se filmen & på slutet dog en tjej för hon vart skurtn.

 

det var sorligt vist hej då mina tittare vi syns!

 

Presentation


hej jag heter Sandra. jag ska blogga om mitt liv. vi syns på min bloggen www.misssandris.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

sandra

tjabba hej då baj baj!  puss

sandra

hej hej hej   puss på er!!! jag vill att ni ska titta på min blogg mycket!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards